Понеділок, 15 Липня, 2019 | | DAF Trucks N.V.

DAF розширює модельний ряд автомобілів для будівельного сегменту


Завантажити

З метою надати перевізникам автомобілі, які більшій мірі відповідають їхнім вимогам, DAF Trucks поповнює свій модельний ряд новими конфігураціями автомобілів, включаючи жорстке шасі 8x4 зі спареною віссю та подвійним приводом з керованою веденою задньою віссю. Крім цього, DAF презентує 10-тонну передню вісь власного виробництва, а також абсолютно нову 7,5-тонну ведену вісь. Нові розроблення підкреслюють прагнення DAF до розширення свого модельного ряду в сегменті жорстких шасі - особливо призначених для будівельного сектора.

Розширений вибір мостів

  • Нова 10-тонна передня вісь

Запобігає перевантаженню при частковому завантаженні;

Підходить для встановлення важких вантажних кранів позаду кабіни.

Нова 7,5-тонна ведена вісь

Литий надміцний картер осі

Менша маса;

Статична вантажопідйомність: 26 тон.

Нові конфігурації автомобілів

  • Жорстке шасі серії CF і XF FAW 8x4 з трійною віссю з подвійним приводом та керованою задньою віссю

Повне навантаження до 27 тон;

Чудова маневреність;

Мінімальний радіус повороту.

  • Жорстке шасі серії CF 10x4 зі спареною віссю з подвійним приводом та поворотними передніми осями

Шасі самоскида для важких умов експлуатації;

Модифікації від Estepe;

Повна маса автомобіля 49 тон;

Повне навантаження до 30 тон.

  • Жорстке шасі 8х2 з двома керованими передніми осями та керованою веденою задньою віссю тепер доступні також у серії XF

Повна маса автомобіля 37 тон.

  • Вантажний автомобіль XF FTM 8x4 для спеціальних транспортних завдань

Автопоїзд з масою до 120 тон;

Технічна вантажопідйомність 41 тон.

DAF Services забезпечує максимальну ефективність вантажних перевезень для компаній у будівельному секторі.

« 2018 рік був історичний для DAF, - розповідає Річард Зінк, член Ради директорів DAF Trucks, відповідальний за маркетинг і продажі. – За результатами року ми вийшли на друге місце серед найбільших виробників вантажівок у Європі з частиною ринку 16.6% в сегменті великовантажних автомобілів. Ми стали лідерами ринку не менш ніж у семи країнах, випустили рекордну кількість вантажівок (67 000) і знову стали найбільш імпортованим брендом у Німеччині – найбільшому європейському ринку вантажних автомобілів. Більше того, ось уже багато років DAF є незаперечним лідером в Європі у сегменті тягачів.»

Компанія не збирається зупинятись на цьому. «Саме тому ми плануємо стати конкурентом в сегменті жорстких шасі і автомобілів для будівництва, - розказує Річард Зінк. – Цей сегмент надає DAF значні можливості для зростання. Ми пропонуємо широкий модельний ряд автомобілів з надійними шасі та мостами, ефективними трансмісіями та комфортними кабінами. DAF пропонує кращі вантажівки для будь-якої сфери використання».

Нові мости

Компанія DAF займається розробкою та виготовленням осей з 1958 року. Тому ці осі ідеально підходять для більшості варіантів шасі, пропонованих компанією. Осі, виготовлені DAF, відрізняються високим рівнем надійності і тривалим терміном служби, низьким внутрішнім тертям і легкістю - все це забезпечує низькі експлуатаційні витрати і високу вантажопідйомність.

Новинка: передня вісь 10 тон

З другої половини цього року в додаток до передніх осей вантажопідйомністю 7,5, 8 і 9 тон DAF буде пропонувати 10 -тонні версії, що будуть встановлюватись на моделі CF та XF. Зараз є потреба у будівельних вантажівках, на передню частину яких припадає високе навантаження, наприклад, при встановленні навантажувального крана позаду кабіни. Завдяки параболічної підвісці з трьохлистовими ресорами нова передня вісь 10 т запобігає ризику перевантаження при частковому завантаженні. Ця вісь доступна для версій CF і XF з одним переднім мостом і двигуном PACCAR MX-11 або MX-13.

Новинка: підтримуюча вісь 7,5 тон з одинарними колесами

DAF презентує абсолютну нову підтримуючу вісь з одинарними колесами та вантажопідйомністю 7,5 тон. Вона має литий картер нової конструкції, що відрізняється підвищеною міцністю та надійністю, а також зменшеною масою на 10 кг. Статична вантажопідйомність осі збільшена на 25% і становить 26 тон, що є важливим параметром, коли під час роботи вантаж на короткий час розміщується на дальній задній осі. У галузі будівельного транспорту нова підтримуюча вісь 7,5 тон ідеально підходить для жорстких шасі середньої вантажопідйомності, наприклад, для перевезення контейнерів та каміння, що оснащуються краном в задній частині. У Німеччині підтримуючі осі такого типу часто встановлюються на вантажівки з системою змінного кузова BDF, які використовуються у цій країні з великою популярністю. Нова підтримуюча вісь також може встановлюватися на тягачі серії CF і XF, збільшуючи їх вантажопідйомність, наприклад, для буксирування низьких навантажувачів або автопоїздів масою понад 44 т.

Здвоєна вісь з подвійним приводом для CF і XF

Для вантажівок серії CF та XF 6х4, що часто використовуються в умовах бездоріжжя або яким необхідне додаткове тягове зусилля, DAF пропонує ряд спарених осей з подвійним приводом, що вимагають мінімального обслуговування.

Одна з них – SR1132T, спарена вісь 19 тон з одним редуктуром, листовими ресорами та дисковими або барабанними гальмами. Її використовують для бетономішалок 8х4 малої вантажопідйомності, що особливо популярні у Великобританії та Ірландії.

Для автомобілів з великою вантажопідйомністю DAF пропонує 21- та 26-тонні варіанти з одним редуктором. Ця спарена вісь з одним редуктором, SR1360Т, що оснащена дисковими гальмами та пневматичною підвіскою, встановлюється на тягачах і жорстких шасі з трьома та чотирьома осями.

У асортименті DAF присутні 21- та 26-тонни спарені осі з редукторами ступиць, HR1670T, яка може обладнуватись пневмопідвескою або листовими ресорами, і має барабанні гальма. Цей варіант не тільки ідеально підходить для важких умов експлуатації, але і придатний для руху по бездоріжжю.

Важливим фактом для максимальної економії пального є наявність не менше десяти передатних чисел головної передачі (від 3,46:1 до 7,21:1 – в залежності від варіанта здвоєної осі). На найнижчих передатних числах частота обертання двигуна ще нижча, що оптимізує витрати палива.

Інтервал заміни оливи в картері здвоєних осей становить мінімум три роки або/чи 450 000 км., що забезпечує мінімальні експлуатаційні витрати.

Розширений модельний ряд шасі

Крім розширеного вибору мостів, DAF доповнює свій модельний ряд новими конфігураціями осей.

Новинка! CF та XF з спареною віссю та подвійним приводом і керованою веденою задньою віссю

Пізніше в цьому році почнуться поставки нової версії чотиривісних вантажівок з одинарним або подвійним приводом - FAW. Це чотиривісне жорстке шасі CF або XF з потрійною віссю, що складається з спареної осі SR1360T з одним редуктором або спареної осі HR1670T з редукторами ступиць та керованої веденої задньої осі.

Технічна повна маса нового шасі FAW 8x4 становить 37 т, а керована ведена задня вісь забезпечує чудову маневреність. Завдяки радіусу повороту який становить всього 7,8 м, FAW 8x4 ідеально підходить для транспортування великогабаритних або важких вантажів на будівельних об'єктах з обмеженим простором. Нове шасі - чудова база для самоскидів, надбудов з заднім вантажним краном або комбінації навантажувального крана з підйомником, що оснащений гаком.

Новинка: CF 10х4

Спільно з партнерською нідерландською компанією Estepe, DAF пропонує великогабаритний самоскид CF 10x4, виготовлений спеціально для важких умов експлуатації. Він оснащений двома керованими передніми осями вантажопідйомністю 10 тон, керуючою задньою віссю вантажопідйомністю 10 тон з гідравлічним управлінням і можливістю підйому, а також спареною віссю HR1670T з редукторами ступиць та пневматичною підвіскою.

Корисне навантаження цієї «спеціальної» версії, що в основному призначена для перевезення великих обсягів піску, гравію та каменю, становить близько 30 тон, а повна маса – 49 тон. Незважаючи на невелику кількість осей, дана конструкція забезпечує достатній простір для розміщення паливного баку на 350 літрів.

XF FTM: тягач 8x4 з трійною віссю

Великовантажний тягач на базі XF останнього покоління досі не був представлений міжнародним галузевим виданням. Дана версія FTM – тягач 8x4 з спареною віссю SR1360T або HR1670T з подвійним приводом та керованою веденою задньою віссю, які разом формують потрійну вісь. Цей XF підходить для спеціальних транспортних завдань спільна маса яких становитиме до 120 тон. Наявність однієї передньої і трьох задніх осей дозволяє використовувати їх повну вантажопідйомність, не перевищуючи навантаження на вісь, що дозволена законом.

Шасі XF FTM має колісну базу довжиною 4,65 м і відрізняється досить компактною конструкцією і технічною повною масою 41 т. Це забезпечує значні переваги, з точки зору маневреності та положення сідельно-зчіпного пристрою, що є важливим у випадку експлуатації причепів з часто обмеженою довжиною гусака.

XF FTM - це чотирьохвісний тягач, що буде доступний в різних варіантах. Перший має 8-тонну передню вісь, 8-тонну ведену задню вісь і 21-тонну спарену вісь HR1670T з редукторами ступиць, що ідеально підходить для автомобілів з повною масою 34 т. Другий XF FTM включає в себе 9 - або (нову) 10-тонну передню вісь, 8-тонну ведену задню вісь і 26-тонну спарену вісь з редукторами ступиць. Максимальне корисне навантаження на сідельно-зчіпний пристрій в обох варіантів складає приблизно 24 і 31 т. відповідно.

Нове: жорстке шасі XF 8x2 з двома керованими передніми осями

FAX - це жорстке шасі 8x2 з двома керованими передніми осями (8 або 9 т) і керованою веденою задньою віссю (7,5 т) за ведучою віссю. Ця версія шасі доступна в моделях CF, а тепер її також можна замовити на моделі XF.

Як і серія CF, версія XF FAX гарантує повну масу до 37 т. Керуюча ведена задня вісь забезпечує максимальну маневреність, що є дуже важливим при перевезенні будівельних матеріалів і, наприклад, при встановленні важкого вантажного крана позаду кабіни.

LF і CF Construction

DAF продовжить постачати LF і CF Construction для будівельної галузі, особливо вантажівки для руху по бездоріжжю. Вони мають бампер і решітку радіатора особливої конструкції, кут прохідності 25 ° і значний дорожній просвіт 32 (LF) або 40 (CF) см, завдяки чому вони можуть пересуватися по будь-яких дорогах. Крім того, всі моделі DAF Construction оснащені сталевою панеллю товщиною 3 мм для захисту радіатора. Спеціальна сходинка позаду дверей і рейлінги на даху CF Construction дозволить легко і швидко заглянути до кузова або перевірити вантаж.

Модель CF Construction представлена ​​у версіях тягача FTT 6x4 і жорстких шасі FAT 6x4 і FAD 8x4, кожна з яких має спарену вісь з подвійним приводом, а остання версія - дві керовані передні осі. Версії CF Construction оснащені в стандартній комплектації коробкою передач TraXon зі спеціальним режимом для їзди по бездоріжжю, яка забезпечує оптимальне перемикання передач на складних ділянках дороги. Висока швидкість перемикання передач гарантує максимальну тягу при високих оборотах двигуна.

Модель LF Construction поставляється з 19-тонним шасі. LF Construction беззаперечно володіє такими ж перевагами, що і всі моделі LF: наприклад, високою вантажопідйомністю, завдяки малій власній масі, неперевершеною маневреністю, чудовим круговим оглядом завдяки додатковому вікні у дверях з боку другого водія, низькою висотою входу і високою ощадливістю пального.

Двигуни DAF: потужність та ефективність

Максимальний крутний момент при низькій швидкості: унікальні якості останнього покоління двигунів PACCAR, в повному проявляються при виконанні завдань у будівельній сфері. Надійні двигуни PACCAR MX-11 (10,8 л.) і PACCAR MX-13 (12,9 л.), що встановлюються в моделях DAF CF і XF (потужністю від 220 кВт/299 к.с. до 390 кВт/530 л.с.), видають максимальний крутний момент при частоті обертання менше 1000 об./хв. У поєднанні з автоматичними 12- і 16-ступеневими коробками передач TraXon останнього покоління це гарантує чудову ефективність в будь-яких умовах. Автомобілі DAF CF також поставляються з двигуном PACCAR PX-7 об'ємом 6,7 л і потужністю від 172 кВт / 234 к.с. до 239 кВт / 325 к.с.

Автомобілі Construction в моделях LF оснащуються потужними 4-х циліндровими двигунами PACCAR PX-4 об'ємом 3,9 л, PACCAR PX-5 об'ємом 4,5 л і 6-ти циліндровим двигуном PACCAR PX-7 об'ємом 6,7 л, з номінальною потужністю від 115 кВт/156 к.с до 239 кВт/325 к.с. Широкий асортимент з 5-, 6-, 9- та 12-ти ступеневі механічні та/або автоматичні коробки передач, дозволяє підібрати оптимальний варіант для будь-яких завдань.

Відповідний ВВП для будь-якого завдання

Широкий вибір валів відбору потужності (ВВП) для приводу самоскидів, бетонозмішувачів і кранів має велике значення у будівельній сфері.

DAF поставляє ВВП двигуна для встановлення в положенні на 1(першу) годину на двигунах MX-11 і MX-13. Він має пряме кріплення насоса або привідний фланець, постійний крутний момент 800 Нм, максимальну потужність 1000 Нм і ідеально підходить для важких умов експлуатації, наприклад, на бетонозмішувачах або сміттєвозах.

З двигунами PACCAR MX-11 DAF також пропонує версію на 11 (одинадцяту) годину з прямим кріпленням насоса. Вона встановлюється безпосередньо на двигун і має крутний момент 250 Нм і максимальну потужність 400 Нм. Цей ВВП ідеально підходить для маловантажних автомобілів, наприклад оснащених висувними опорами або системою розвантаження з перекиданням.

Для приводу систем самоскида, компресорів та навантажувальних кранів також доступний широкий вибір ВВП коробок передач. Крім того, спереду можна встановити непрямий ВВП з підключенням насоса. Цей легкий ВВП має потужність 20 або 35 кВт і ідеально підходить для приводу підйомника з гаком або самоскида.

Максимальна простота кріплення

З метою забезпечити оптимальну простоту кріплення DAF встановлює різні модулі кріплення кузова (BAM) безпосередньо на заводі. Це дозволяє виробникові кузовів швидко і ефективно встановити, наприклад, важкий кран, самоскид або контейнеровоз. Більш того, розширена схема розташування отворів в задньому виступі спрощує установку задніх підйомників, кранів, поперечного елементу тяги або заднього протипідкатного захисту. Це дозволяє скоротити витрати і швидше підготувати вантажівки до експлуатації.

DAF також пропонує безліч варіантів керування надбудовою, як з кабіни, так і з надбудови. Наприклад, такими параметрами, як частота обертання двигуна, можуть керуватися з кузова, або за допомогою аналогових засобів, або за допомогою CAN шини.

Послуги/Сервіс

Як і будь-які інші перевізники, компанії у будівельній галузі повинні бути впевнені, що їхні автомобілі можуть забезпечити максимальний час безвідмовної роботи.

DAF розширює ряд спеціальних послуг. Навчальний центр DAF Academy розробив спеціальні курси для водіїв в будівельній сфері, що розповідають про найбільш економні та ефективні стилі водіння, а також про функції руху по бездоріжжю. При поставці вантажівки водії отримують докладний інструктаж, основна увага в якому приділяється функціям, що характерні для будівельного автомобіля.

Ще одна корисна функція для операторів у будівельній сфері - можливість перегляду експлуатації вантажівки або надбудови (по годинах роботи ВВП) в будь-який час. Це дозволяє зменшити витрати і збільшити час безвідмовної роботи.

Концепція DAF Transport Efficiency полягає у ефективності постачання деталей компанією PACCAR Parts, яка не тільки постачає оригінальні запчастини DAF і деталі двигунів PACCAR через дилерські центри DAF, але і пропонує найширший асортимент універсальних деталей. TRP All Makes, що в цьому році відзначає круглу дату, пропонує асортимент деталей та комплектуючих для вантажівок, обладнання для буксування, надбудов, бетонозмішувачів, кранів тощо. Тільки в сфері гідравлічних систем TRP пропонує запчастини для 1000 різних систем, що використовуються на будівельних автомобілях.

DAF – лідер на європейському ринку тягачів і прагне значно зміцнити своє становище в сегменті жорстких шасі, а в майбутньому і в будівельній галузі. Запорукою успіху компанії є широкий вибір вантажівок з індивідуальними рішеннями для кожної сфери застосування: надійні, ефективні і забезпечують максимальний комфорт та простоту експлуатації для водія. Кращі в своєму класі вантажівки супроводжуються кращими послугами, включаючи спеціальні послуги для будівельної галузі.

DAF Trucks N.V. - дочірнє підприємство американської компанії PACCAR Inc., одного з найбільших виробників великовантажних автомобілів в світі - є лідером у виробництві транспортних засобів малої, середньої і великої вантажопідйомності. Компанія DAF пропонує широкий вибір тягачів і вантажних автомобілів для будь-яких транспортних рішень. Компанія DAF є лідером в сфері обслуговування, пропонує послуги з обслуговування, MultiSupport, фінансові послуги від PACCAR Financial і доставку першокласних запчастин від PACCAR Parts. Крім того, компанія DAF виготовляє і випускає компоненти, як осі і двигуни для виробників автобусів по всьому світу. DAF Trucks N.V. має виробничі підприємства в Ейндховені, Нідерланди, в Вестерло, Бельгія, в Лейланді, Великобританія, і в Понта Гросса, Бразилія, а також більше 1 100 дилерських представництв та сервісних центрів в Європі і за її межами. 

Знайди найближчого дилера DAF