Завантажити:

Середа, 20 жовтня, 2021 | DAF Trucks N.V.

DAF TRUCKS ФЛАНДРІЯ: 3 000 000 ОСЕЙ ЗА 50 РОКІВ


У вересні з конвеєра DAF Trucks Vlaanderen зійшла 3-х мільйонна вісь. Ця значна подія збіглася з 50-річним ювілеєм заводу в Вестерло (Бельгія). Масштабні інвестиції в сучасні виробничі потужності дозволили створити нове покоління задніх осей, що не мають собі рівних, з точки зору ефективності.

DAF New XF For Primafrio

Для гарантії максимальної ефективності та передової якості силових ліній компанія DAF Trucks протягом всієї своєї історії самостійно розробляла і виробляла осі для своїх автомобілів. У 1971 році виробництво було перенесено на завод в Вестерло, де також збираються висококласні кабіни для автомобілів DAF.

Кожен день на заводі, розташованому уздовж траси E313 між Льєжем і Антверпеном, випускається більше 600 передніх і задніх осей. «Так як кожна вантажівка унікальна, осі теж збираються на замовлення з урахуванням конкретних завдань, - пояснює Джордж Беквілдер, директор заводу з виробництва осей. - Передні осі, направляючі осі, додаткові ведучі осі, тандеми з одинарними і подвійними колесами, керовані осі, осі з редукторами ступиці і без них - можливості, що пропонує компанія DAF, безмежні. Тут в Вестерло ми збираємо кожну вісь індивідуально, так само як наші заводи в Ейндховені збирають вантажівки».

Attachment MS-0018-21 01. DAF Trucks Vlaanderen 3M axles in 50 years - DAF President Harry Wolters (r) Enkmend Bayarmagnai (l).jpg

Головний постачальник виробників автобусів

Крім осей для вантажних автомобілів DAF Trucks Vlaanderen випускає також кілька тисяч осей на рік для виробників міських і туристичних автобусів. Ці осі знаходять застосування в усьому світі, як правило, в комплекті з двигунами PACCAR, також зробленими компанією DAF.

Підвищення ефективності

З непрофесійного погляду може здатися, що за останні десятиліття вісь вантажних автомобілів практично не змінилися. Насправді, це не так. Значно зменшилася маса, і в той же час підвищилася їх міцність, жорсткість і довговічність осей. Також були прийняті рішучі заходи для підвищення ефективності: змінена технологія механічної обробки для більш точного та якісного зачеплення шестерень всередині диференціала.

Нове покоління задніх осей

Задні осі для нового покоління DAF XF, XG та XG⁺, запуск якого заплановано на початок жовтня, стануть новою важливою віхою в розвитку технологій. Ці осі не тільки набагато легші і міцніші своїх попередників, вони також на 3% більш ефективні. Цього вдалося досягти завдяки зменшенню втрат на тертя в картері осі за рахунок використання нових підшипників і ущільнень провідних шестерень бортової передачі та зменшення рівня масла.

Інвестиції в технології

За словами Беквілдера, компанія DAF не планує зупинятися на досягнутому: «В даний час DAF інвестує у виробництво десятки мільйонів, для того щоб повністю контролювати весь процес виробництва осей, від зварювання і піскоструминної обробки до виготовлення ступиць. Ці інвестиції забезпечать компанії DAF і її клієнтам якісну перевагу перед конкурентами, адже завдяки цьому осі завжди будуть достовірно підходити до автомобіля і зможуть гарантувати довговічність, високі експлуатаційні характеристики та мінімальні витрати на кілометр пробігу».

Захист населення і планети

Інвестиції забезпечать істотне покращення умов праці для 600 співробітників заводу з виробництва осей загальною площею 25 000 кв.м, не кажучи, вже про переваги в сфері екології. «Обладнання буде працювати набагато тихіше; важкі роботи будуть виконуватися високотехнологічними методами. Підвищення стійкості технологічних процесів дозволить, наприклад, скоротити обсяг хімічних відходів на 98%. Таким чином, ергономіка та турбота про навколишнє середовище ідуть пліч-о-пліч з підвищенням якості та ефективності».

Attachment MS-0018-21 02. DAF Trucks Vlaanderen 3,000,000 axles in 50 years - Production Line.jpg

Знайди найближчого дилера DAF