DAF Components представляє абсолютно нову серію двигунів PACCAR MX-11 і PACCAR MX-13 для автобусів далекого прямування та міських автобусів. Двигуни забезпечують найнижче споживання палива, найдовші міжсервісні інтервали та відмінні дорожні якості завдяки високому крутному моменту на низьких обертах. Нові двигуни також ідеально працюють на біодизелі HVO, що дозволяє зменшити викиди CO2.
Двигуни нового покоління PACCAR MX-11 (потужністю від 220 кВт/299 к.с. до 330 кВт/449 к.с.) і MX-13 (315 кВт/428 к.с. до 390 кВт/530 к.с.) створені на базі двигунів, нещодавно представлених компанією DAF для вантажівок XD, XF, XG і XG+. Ці двигуни тепер також доступні для автобусів далекого прямування та міських автобусів і вперше будуть представлені на виставці Busworld 2023, яка проходитиме з 7 по 12 жовтня в Брюсселі, Бельгія.
Цілі
Компанія DAF прагне продовжувати інвестувати в сучасні двигуни внутрішнього згоряння. У наступному десятилітті високоефективні та ультрачисті двигуни внутрішнього згоряння залишатимуться найефективнішим засобом тяги для автобусів далекого прямування та міських автобусів, що працюють у важких умовах.
Нові високоефективні двигуни
Нові двигуни PACCAR та оновлена система очищення вихлопних газів для автобусів далекого прямування та міських автобусів оснащені найсучаснішими інноваційними розробками для досягнення нового рівня ефективності та комфорту водіння. Процес згоряння 10,8-літрових двигунів PACCAR MX-11 і 12,9-літрових PACCAR MX-13 було оптимізовано завдяки використанню нових форсунок, нової головки та блоку циліндрів, а також нової конструкції поршня та втулки. Нове покоління ефективних турбонагнітачів використовуються для найкращого управління повітрям, а нові повітряні компресори, масляні насоси та генератори змінного струму гарантують, що паразитні втрати зведені до мінімуму. Як результат, нові ефективні двигуни PACCAR MX-11 і MX-13 забезпечують низькі викиди CO2 і чудову продуктивність. Максимальний крутний момент був додатково збільшений на 50-150 Нм і тепер доступний при 900 об/хв. Нове гальмо двигуна забезпечує на 20% більше крутного моменту на низьких обертах, що становить новий стандарт у галузі. Крім того, двигуни потребують обслуговування лише раз на рік.
Альтернативні двигуни
На стенді DAF у залі 6 виставки Busworld у Брюсселі також представлена модель майбутнього електричного шасі для компактних автобусів далекого прямування. "Це шасі знаходиться на стадії розробки та базується на платформі міської розвізної вантажівки DAF XB Electric з нульовими викидами", — сказав Альфред Бойвер, директор DAF Components. "Оператори автобусів далекого прямування та міських автобусів все більше цікавляться альтернативними видами двигунів. Яким би не було майбутнє автобусного транспорту, DAF Components буде й надалі пропонув