Кілька міст оголосили про рішення в найближчі кілька років повністю заборонити використання автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в центральних районах з метою локального підвищення якості повітря. І це говорить про великі перспективи повністю електроприводних вантажівок. Операторам вантажоперевезень доведеться купувати такі автомобілі, щоб мати можливість працювати в центральних районах.
Лідерство в сфері технологій
DAF є лідером в сфері виробництва акумуляторних електроприводних автомобілів (BEV). Як багато хто знає, DAF була одним з перших виробників вантажівок, які запустили повністю електропривідні автомобілі в тестову експлуатацію разом з клієнтами для збору даних про їх використання. В даний час автомобілі CF Electric запущені в продаж в декількох країнах.
Замовити зараз
DAF CF Electric працює повністю від електроприводу за технологією E-Power від компанії VDL. Центральне місце в силовій передачі займає електродвигун потужністю 210 кіловат, який споживає енергію від літій-іонного акумулятора, загальною потужністю 350 кВт · год (ефективна потужність 315 кВт · год). Останнє покоління CF Electric має збільшений запас ходу близько 200 кілометрів залежно від умов експлуатації. Ваш дилер DAF з радістю надасть вам індивідуальний розрахунок для вашого завдання і допоможе визначити можливості оптимізації використання ваших вантажівок.
![First-DAF-CF-Electric-refuse-collection-truck-delivered-to-ROVA-0](https://www.daf.global/-/media/images/press-releases/deliveries/2020/first-daf-cf-electric-refuse-collection-truck-delivered-to-rova-02.jpg?mw=1200&hash=F2F1EB7EC3D20842C8533C38F362C9E66B706814)
Перші тривісні електропривідні сміттєвози CF Electric вже передані в експлуатацію компаніям, які здійснюють вивезення сміття з міських районів ‘з нульовим рівнем викидів’.
![Contargo Containerlogistiek Employee](https://www.daf.global/-/media/images/daf-stories/in-action/01-2020/contargo/contargo-containerlogistiek-employee-05.jpg?mw=1200&hash=0B30759B746B3527C5C2BD8B7A70EDAF301C2A1B)
Розумне планування
Безумовно використання електроприводних транспорту як і раніше пов'язане з певними труднощами. Виробництво електрики не завжди є 'екологічно безпечним'; загальнодоступна інфраструктура зарядних станцій все ще залишає бажати кращого, а акумулятори дорогі, важкі і мають обмежений ресурс. Однак за умови розумного планування і підзарядки акумуляторів при кожній можливості-(іноді для зарядки достатньо всього півгодини) -, щоденний пробіг електроприводних автомобілів вже сьогодні може досягати 500 кілометрів.
“Планування і експлуатація електроприводних автомобілів вимагають альтернативного підходу. Вам необхідно підбирати маршрут під автомобіль, а не навпаки. Для оптимального використання вантажівки важливо мати можливість заряджати акумулятори під час навантаження і розвантаження. Електроприводних автомобіль може стати чудовою альтернативою для доставки вантажів усередині міста. ”
Евелін Мандерс
Тіні Мандерс Транспорт
![Eveline Manders](https://www.daf.global/-/media/images/daf-corporate-info/sustainability/alternative-fuels-and-drivelines/eveline-manders.png?mw=1200&hash=75FBA6476291986379218C953D1A842A13272E86)