DAF Trucks початку випробування гібридного автомобіля CF Hybrid в реальних умовах експлуатації для збору даних про його щоденному використанні. Голландський транспортний оператор Peter Appel прийняв в експлуатацію два інноваційних гібридних вантажівки для постачання супермаркетів в центральному регіоні Нідерландів. DAF CF Hybrid використовує тільки електричний привід в межах міста і екологічний дизельний двигун за межами міста. Інноваційний вантажівка поєднує в собі найкраще з двох світів: він забезпечує "нульовий рівень викидів" в житлових районах, а також великий запас ходу і гнучкі можливості експлуатації в міжміських перевезеннях.
Гібридні інноваційні вантажні автомобілі DAF CF оснащуються високоефективним дизельним двигуном PACCAR MX-11 обсягом 10,8 л (330 кВт / 450 к.с.), електродвигуном ZF (75 кВт / 100 к.с., пікова потужність: 130 кВт / 175 л . С.) і спеціальною коробкою передач ZF TraXon для гібридних силових агрегатів.
Зарядка під час руху або на зарядної станції
Електродвигун отримує енергію від блоку акумуляторів ємністю 85 кВтг, який заряджається під час роботи дизельного двигуна. Коли використовується дизельний двигун, електромотор працює як генератор і передає енергію на блок акумуляторів. В майбутньому також з'явиться можливість заряджати акумулятор на станції (швидкої) зарядки.
З повним зарядом акумуляторів DAF CF Hybrid - в залежності від загальної маси автопоїзда - має запас ходу від електродвигуна від 30 до 50 кілометрів. Цього більш ніж достатньо, для того щоб в'їхати в міський район і виїхати з нього, не проводячи ніяких викидів з вихлопної труби.
Інтелектуальне управління енергоспоживанням
За межами міст автомобілі CF Hybrid використовують екологічно чистий і ефективний дизельний двигун PACCAR MX-11, який забезпечує можливість перевезень на великі відстані. Крім того, гібридна технологія дозволяє додатково заощадити на паливі завдяки інтелектуальному управлінню енергоспоживанням. Енергія, згенерувала моторним гальмом, а також системою управління швидкістю руху на схилі, використовується електродвигуном для підтримки дизельного двигуна. Це вигідно як з точки зору витрат палива, так і з точки зору викидів CO2.
Може використовуватися для тривалих поїздок
"Разом з нашим клієнтом Albert Heijn ми постійно шукаємо способи знизити обсяг викидів CO2, - розповідає Марсель Патер, менеджер значного автопарку Peter Appel Transport з 680 вантажівок. - Електроприводні автомобілі ідеально підходять для міських перевезень, але гібридна технологія краща для більш довгих маршрутів. В місті DAF CF Hybrid працює повністю на електроприводі, а за межами міста дизельний двигун дозволяє новому автомобілю впевнено транспортувати вантажі в різні центри дистрибуції на території Нідерландів і за кордоном ".
Щоденне використання клієнтами
Прагнучи до покращення екологічної обстановки в майбутньому, DAF розуміє, що не можна забезпечити відповідність всьому широкому спектру транспортних вимог за допомогою тільки одного технологічного рішення, - коментує Рон Борсбум, виконавчий директор підрозділу з розробки продуктів. - Саме тому ми відчуваємо різні технології. Повністю електричний привід стане хорошою альтернативою для міської доставки. Екологічні дизельні двигуни - відмінний варіант для більш далеких перевезень, частково завдяки появі нових видів палива. У довгостроковій перспективі ми також розглядаємо можливості використання водню. В ході експлуатаційних випробувань CF Hybrid ми хочемо оцінити не тільки робочі показники комбінації електричного і дизельного приводу, але і зручність нових автомобілів з точки зору їх щоденного використання нашими клієнтами ".