DAF_NGD_XGplus_light_wide

Законодавство

 
 

На шляху до 2025 року

Європейський Союз зобов'язав автомобільну промисловість скоротити викиди CO2 від вантажівок на 15% до 2025 року і на 30% до 2030 року порівняно з показниками 2019 року. Це серйозний виклик.

За останні 20 років автомобільна промисловість доклала величезних зусиль, щоб скоротити викиди CO2 в середньому на 1% на рік. Зараз перед нами стоїть завдання досягти скорочення на 15% за 6 років – у середньому на 2,5% на рік! Мета досягти 30% скорочення до 2030 року означає в середньому 3% на рік між 2025 і 2030 роками! Це надзвичайно багато!

Нове законодавство

Якщо ми хочемо досягти цілей 2025 року, нам доведеться розглянути всі доступні варіанти. Де ми можемо досягти успіху з точки зору паливної ефективності і викидів CO2? Де ми можемо зробити двигуни і трансмісії ще ефективнішими? Чи можуть шини з меншим опором кочення зіграти свою роль? Які вдосконалення ми можемо зробити в системах, що допомагають і водієві, й автомобілю, як-от прогнозований круїз-контроль та EcoRoll? Важливу роль у цьому відіграватиме нове законодавство щодо габаритів і ваги транспортних засобів, яке дозволяє створювати довші, а отже, аеродинамічніші вантажівки.

Повний цикл

Вирішальним чинником у досягненні цілей Європейського Союзу є те, що викидається із вихлопної системи, а не те, що використовується для виробництва необхідної «енергії»: чи-то паливо, чи-то електроенергія. Однак це має змінитися після 2030 року. Тоді відбудеться перехід від вимірювання лише витрат енергії на здійснення руху на вимірювання загальних витрат від моменту створення автомобіля, щоб враховувати весь ланцюжок і бачити повну картину!

 
 

Нові європейські норми щодо маси і габаритів

Дискусії навколо цього нового законодавства були довгими, але з 1 вересня 2020 року вантажівкам з дещо довшою кабіною тепер дозволено їздити європейськими дорогами. Максимально допустимі розміри довжини вантажу залишаються незмінними, але виробники тепер можуть робити кабіни довшими, якщо це призводить до поліпшення аеродинаміки і поля зору.

Цілі зрозумілі: покращена аеродинаміка сприяє зменшенню і витрат палива, і викидів CO₂; більше поле зору підвищує безпеку дорожнього руху, особливо для вразливих учасників дорожнього руху. Нове Покоління вантажівок DAF – це перші вантажівки в галузі, які відповідають новим європейським нормам щодо маси і габаритів.

 
 

Сертифікат Vecto CO2

Як лідер у сфері транспортної ефективності і турботи про навколишнє середовище, DAF випередила вимоги європейського законодавства, згідно з якими всі вантажівки, що випускаються з заводу, повинні мати ‘сертифікат CO2’.

Із січня 2019 року європейські норми вимагають, щоб усі нові великовантажні автомобілі Euro 6 із колісною формулою 4х2 і 6х2 (понад 16 тонн) мали сертифікат на викиди CO2. Ця вимога продовжує поетапно поширюватися на інші конфігурації вантажівок. Значення сертифікатів на викиди генеруються за допомогою загальногалузевого, стандартизованого і сертифікованого інструменту Vecto. Це означає, що ви, як транспортний оператор, можете порівняти показники викидів CO2 різних моделей і марок вантажівок.

Як завод, за законодавством ЄС ми зобов'язані надавати значення викидів CO2 для кожної нової вантажівки, що поставляється. Але ми в DAF вважаємо, що потрібно, щоб ви знали це значення заздалегідь, зокрема, коли ви вирішите придбати вантажівку. Наш унікальний інструмент для продажів TOPEC дозволяє дилерам DAF інформувати вас про рівень викидів CO2 вашої майбутньої вантажівки ще до її придбання. Для максимальної ясності і прозорості.