Кілька міст оголосили про рішення в найближчі кілька років повністю заборонити використання автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в центральних районах з метою локального підвищення якості повітря. І це говорить про великі перспективи повністю електроприводних вантажівок. Операторам вантажоперевезень доведеться купувати такі автомобілі, щоб мати можливість працювати в центральних районах.

 
 

Лідерство в сфері технологій

DAF є лідером в сфері виробництва акумуляторних електроприводних автомобілів (BEV). Як багато хто знає, DAF була одним з перших виробників вантажівок, які запустили повністю електропривідні автомобілі в тестову експлуатацію разом з клієнтами для збору даних про їх використання. В даний час автомобілі CF Electric запущені в продаж в декількох країнах.

Замовити зараз

DAF CF Electric працює повністю від електроприводу за технологією E-Power від компанії VDL. Центральне місце в силовій передачі займає електродвигун потужністю 210 кіловат, який споживає енергію від літій-іонного акумулятора, загальною потужністю 350 кВт · год (ефективна потужність 315 кВт · год). Останнє покоління CF Electric має збільшений запас ходу близько 200 кілометрів залежно від умов експлуатації. Ваш дилер DAF з радістю надасть вам індивідуальний розрахунок для вашого завдання і допоможе визначити можливості оптимізації використання ваших вантажівок.


Дізнайтеся більше про CF Electric
 
First-DAF-CF-Electric-refuse-collection-truck-delivered-to-ROVA-0
 

Перші тривісні електропривідні сміттєвози CF Electric вже передані в експлуатацію компаніям, які здійснюють вивезення сміття з міських районів ‘з нульовим рівнем викидів’.

 
 
Contargo Containerlogistiek Employee

Розумне планування

Безумовно використання електроприводних транспорту як і раніше пов'язане з певними труднощами. Виробництво електрики не завжди є 'екологічно безпечним'; загальнодоступна інфраструктура зарядних станцій все ще залишає бажати кращого, а акумулятори дорогі, важкі і мають обмежений ресурс. Однак за умови розумного планування і підзарядки акумуляторів при кожній можливості-(іноді для зарядки достатньо всього півгодини) -, щоденний пробіг електроприводних автомобілів вже сьогодні може досягати 500 кілометрів.

 
 

 

“Планування і експлуатація електроприводних автомобілів вимагають альтернативного підходу. Вам необхідно підбирати маршрут під автомобіль, а не навпаки. Для оптимального використання вантажівки важливо мати можливість заряджати акумулятори під час навантаження і розвантаження. Електроприводних автомобіль може стати чудовою альтернативою для доставки вантажів усередині міста. ”

 

Евелін Мандерс
Тіні Мандерс Транспорт

 

Eveline Manders