
Чиста дизельна технологія
Майбутнє двигуна внутрішнього згоряння
Сучасні дизельні технології зробили колосальний крок вперед у зниженні викидів від вантажних автомобілів з дизельними двигунами. Завдяки постійному вдосконаленню технологій та появі нових поколінь вуглецево-нейтрального палива, надійні та ефективні двигуни внутрішнього згоряння зберігають своє місце в екологічному транспорті майбутнього.
Революційне зниження викидів оксидів азоту та сажі
Сучасні вантажівки з дизельними двигунами стандарту Євро 6 викидають приблизно на 95% менше оксидів азоту, ніж вантажівки 25-30-річної давності. Викиди твердих частинок (сажі) за той самий період зменшилися на цілих 97%. Іншими словами: одна вантажівка стандарту Євро-1 1994 року викидає стільки ж оксидів азоту, скільки 20 сучасних вантажівок. Якщо говорити виключно про викиди твердих частинок, одна вантажівка стандарту Євро-1 1994 року можна порівняти з 35 сучасними вантажівками.
Ілюстрація показує, що найефективніший спосіб скоротити викиди вже сьогодні – замінити старі вантажівки на сучасні стандарту Євро 6.

Великі кроки для зменшення викидів CO2
А як щодо CO2? Вантажівки нового покоління DAF на понад 25% ефективніші за своїх попередників 20-річної давності, що означає пряме скорочення викидів CO2 на 25%. А з появою інноваційних видів палива цей показник буде ще вищим!
Паливо HVO (гідроочищена рослинна олія) вже доступне на ринку та здатне зменшити викиди CO2 до 90%. У найближчі роки двигуни внутрішнього згоряння також зможуть працювати на водні, що дозволить досягти 100% скорочення викидів CO2. У майбутньому поряд із воднем з’являться й інші види палива, які будуть повністю вуглецево-нейтральними – від виробництва до згоряння, і будуть ідеально підходити для роботи двигунів внутрішнього згоряння. Наприклад, відновлюване паливо «Power-to-Liquid fuels» або так зване електропаливо, у якому водень виробляється шляхом електролізу, використовуючи екологічно чисту електроенергію, отриману з вітрової та сонячної енергії.
