HEV, або гібридні електричні автомобілі, об'єднали в собі найкраще з двох світів: повний електропривод для роботи в місті та екологічний дизельний двигун для всіх інших завдань. DAF відчуває цю вельми багатообіцяючу технологію, що володіє важливою перевагою адаптації практично до будь-якої ситуації.
![DAF-CF-Hybrid-Driveline](https://www.daf.global/-/media/images/press-releases/exhibitions-and-events/2018/13-daf-cf-hybrid-driveline.jpg?mw=1200&hash=7D1BB705DE0E6CC3AA7E8322FF3D5DB44408D2F8)
DAF CF Hybrid
Інноваційні автомобілі DAF CF Hybrid, які в даний час тестуються в реальних умовах експлуатації, комплектуються дизельним двигуном PACCAR MX-11 10,8 л (до 330 кВт / 450 к.с.) і електродвигуном ZF (75 кВт / 100 к.с. , пікова потужність: 130 кВт / 175 к.с.) зі спеціальною коробкою передач ZF TraXon для гібридних трансмісій. Електродвигун працює від блоку акумуляторів 85 кВт, який перезаряджається під час роботи дизельного двигуна. При повному заряді акумуляторів автомобіль - в залежності від загальної ваги - має запас ходу від електроприводу до 50 км, і цього більш ніж достатньо для в'їзду і виїзду з міського району.
За межами міста CF Hybrid працює від екологічного та ефективного дизельного двигуна PACCAR MX-11, який забезпечує можливість перевезень на далекі відстані. Енергія, що генерується гальмом-сповільнювачем і контролем швидкості руху на схилі, використовується електродвигуном для резервування дизельного двигуна. Це дуже вигідне рішення як з точки зору витрат палива, так і з точки зору викидів CO2 під час використання дизельного двигуна.
Відповідність до більш суворих стандартах щодо викидів
Гібридні рішення також дозволяють операторам забезпечити відповідність до все більш суворих стандартах викидів. Починаючи з 2025 року, у декількох європейських містах у центральних районах буде дозволено використання комерційних транспортних щасобів тільки з нульовим забрудненням викидів. Для великотоннажних і середньотоннажних вантажівок, які в основному експлуатуються за містом, гібридна технологія - це ідеальне рішення для виконання умов обмеження. Повний електропривід забезпечує нульові викиди у центрі міста, а екологічне дизельне паливо гарантує максимальний запас ходу і гнучкі можливості використання вантажівок за межами міст.
![DAF-CF-Hybrid-Ghostview](https://www.daf.global/-/media/images/press-releases/exhibitions-and-events/2018/12-daf-cf-hybrid-ghostview.jpg?mw=1200&hash=13591C5C5AC5A2C38457F3CAABB7D69C0B200384)
![DAF-CF-Hybrid](https://www.daf.global/-/media/images/press-releases/exhibitions-and-events/2018/10-daf-cf-hybrid.jpg?mw=1200&hash=3429E4254F9810F013977EA95C0EBB6A526FECA3)
Гібридна технологія DAF
Компанія DAF вже багато років займається виготовленням гібридної технології. У 2010 році ми створили LF Hybrid з запасом ходу від електроприводу 2 км. Наш експериментальний XF Hybrid був розроблений в 2012 році і мав запас ходу від електроприводу – 1,5 км. DAF Convenient, названий в честь проєкту 2016 року, спонсорований ЄС - це гібридний тестовий автомобіль з підвищеною економією пального і запасом ходу від електроприводу 3-6 км. У 2017 році в рамках проєкту ЄС «EcoChamps» був випущений гібрид з підвищеною економією пального і запасом ходу від електроприводу 10 км при менших витратах і вазі.