Силовий агрегат

 

Створений, щоб приносити прибуток

Створений, щоб приносити прибуток

Безперервна еволюція. Наприклад: для додаткового зміцнення своїх позицій в області паливної економічності і зниження експлуатаційних витрат компанія DAF внесла ряд інноваційних змін в конструкцію успішного двигуна PACCAR MX обємом 12,9 л. Нові поршні, оптимізована система упорскування палива і унікальний, повністю ізольований випускний колектор гарантують помітне зниження витрати палива і отже викидів CO2.
 
Двигун PACCAR MX обємом 12,9 л володіє прекрасними характеристиками: потужність від 410 к. с. до 510 к. с. і високий крутний момент від 2000 до 2500 Нм при максимально можливій частоті обертання двигуна від 1000 до 1410 об / хв. Крім того, технологія виборчої каталітичної нейтралізації DAF SCR відповідає стандартам Euro 5 і EEV * за викидами відпрацьованих газів. Високоекономічний двигун оснащений декількома технічними новинками, що забезпечують низьку витрату палива. В автомобілі XF105 використовується безліч деталей, які потребують незначного технічного обслуговування, що збільшує інтервали між циклами технічного обслуговування і веде до додаткового зниження експлуатаційних витрат.

Високоефективна трансмісія

Трансмісія ретельно збалансована для забезпечення максимальної ефективності в будь-яких умовах експлуатації і максимально низької витрати палива двигуном. На вибір пропонується 12- та 16- ступінчата механічна коробка передач або новітня автоматична коробка AS-Tronic для передачі потужності на гіпоїдний задній міст DAF. Також автомобіль може бути обладнаний ведучим мостом з колісними редукторами для експлуатації у важких умовах.
 
Економічний двигун сам по собі не обов'язково гарантує низьку витрату палива; також життєво важливі коробка передач і задній міст. Саме тому компанія DAF приділяє велику увагу технології інтегрованої оптимальної трансмісії. Новий інтегрований сповільнювач, плюс більш високе передаточне число заднього моста дають найкраще поєднання продуктивності, ефективності та низької ваги.

Двигуни MX

Двигун PACCAR MX 12.9л.

Двигун PACCAR MX з робочим об'ємом 12,9 л, двигун виробляється в наступних модифікаціях: 360, 410, 460 і 510 к. с. з високим крутним моментом в діапазоні 2000 до 2500 Нм.

Двигун відповідає нормам Euro 5 і EEV, завдяки системі упорскування SMART і технології SCR. Нова конструкція двигуна дозволяє збільшити інтервали обслуговування до 90000 км. При використанні синтетичної моторної оливи і центробіжного фільтра інтервали обслуговування можна збільшити до 150000 км, Двигун MX має чудове вбудоване моторне гальмо, що розвиває потужність гальмування від 300 кВт при 1500 об / хв до 375 кВт при 1900 об / хв.

Тип двигуна Характеристика Крутний момент
 MX300
 300 kW / 410 hp / 1,500 - 1,900 rpm
 2,000 Nm / 1,000 - 1,400 rpm
 MX340
 340 kW / 460 hp / 1,500 - 1,900 rpm
 2,300 Nm / 1,000 - 1,400 rpm
 MX375
 375 kW / 510 hp / 1,500 - 1,900 rpm
 2,500 Nm / 1,000 - 1,400 rpm

SCR - технологія / EEV

SCR_logo

Технологія виборчої каталітичної нейтралізації DAF SCR - технологія світлого майбутнього «Екологічно-чистий» маршрут

DAF використовує технологію SCR - Селективне каталітичне розкладання, що пропонує найкраще рішення, яке дозволяє відповідати вимогам щодо обмеження вмісту токсичних матеріалів в вихлопних газах Euro 5 і EEV. Технологія виборчого каталітичного відновлення - проста, надійна і ефективна. SCR представляє собою систему допалювання відпрацьованих газів, найбільш ефективні технології спалювання палива можуть використовуватися в самому двигуні. Компанія DAF пішла ще далі. Технологія DAF SCR застосовується на абсолютно новій серії двигунів PACCAR з сучасною системою впорскування палива під високим тиском без необхідності використання сажових фільтрів для відповідності Euro 5.

EEV_logo

Двигуни DAF EEV

Встановлюючи відкритий фільтр сажі на двигуни Euro 5, компанія DAF Trucks випускає вантажівки для доставки вантажів, що відповідають стандарту (EEV) (транспортні засоби, доброзичливі з навколишнім середовищем). Двигуни EEV викидають на 50% менше сажі, ніж двигуни DAF, вже відповідні жорстким вимогам Euro 5. Завдяки дизельним двигунам EEV DAF здатний домогтися такого рівня викиду, який ще недавно вважався можливим тільки для двигунів, що працюють на природному газі.В результаті надзвичайно ефективного процесу згоряння палива 4-циліндровий двигун PACCAR FR118 (160 к.с.) навіть не потрібно фільтр сажа для відповідності вимогам EEV.



Знайди найближчого дилера DAF