Силовий агрегат
DAF LF Euro 5
Джерелами енергії для трансмісії є знамениті двигуни: 4-циліндровий PACCAR FR на 4,5 л і 6-циліндровий PACCAR GR на 6,7 л, які відомі своєю надійністю, довгим терміном експлуатації, ефективною витратою палива і потужністю.
Всі двигуни PACCAR Euro 5 оснащені системою впорскування палива з паливорозподільною рампою, турбонагнітачем і проміжним охолоджувачем. Ці двигуни мають довгий термін служби, великі інтервали технічного обслуговування і відмінні показники паливної економічності.
Двигун PACCAR FR
Двигун PACCAR FR
4.5 літровий двигун PACCAR FR з вихідною потужністю 152 кВт / 207 к.с. для LF 12t. Двигун GR відповідає всім вимогам стандарту Euro 5 по нормам вмісту токсичних речовин у відпрацьованих газів завдяки системі упорскування під високим тиском із загальною паливорозподільною рампою і технології виборчого каталітичного відновлення (SCR). Використання більш ефективних, що вимагають менше технічного обслуговування компонентів в поєднанні з оптимізованими системами охолодження і спалювання палива дозволяє збільшити інтервали між циклами технічного обслуговування до 48000 км для автомобілів, призначених для внутрішньоміських перевезень, і до 60,000 км для автомобілів, призначених для перевезення вантажів на далекі відстані , що сприяє зниженню експлуатаційних витрат і збільшення тривалості періоду ефективної експлуатації.
Type | Performance | Torque |
---|---|---|
FR152 |
152 kW / 207 hp / 2,100-2,300 rpm |
760 at 1,400 - 1,800 rpm |
Матеріали для завантаження
Двигун PACCAR GR
Двигун PACCAR GR
6.7 літровий двигун PACCAR GR з вихідною потужністю 184 кВт / 250 к.с. і 210 кВт / 286 к.с. для LF 14-19t. Двигун GR відповідає всім вимогам стандарту Euro 5 по нормам вмісту токсичних речовин у відпрацьованих газах завдяки системі упорскування під високим тиском із загальною паливорозподільною рампою і технологєю виборчого каталітичного відновлення (SCR). Використання більш ефективних, що вимагають менше технічного обслуговування компонентів в поєднанні з оптимізованими системами охолодження і спалювання палива дозволяє збільшити інтервали між циклами технічного обслуговування до 48000 км для автомобілів, призначених для внутрішньоміських перевезень, і до 60000 км для автомобілів, призначених для перевезення вантажів на далекі відстані , що сприяє зниженню експлуатаційних витрат і збільшення тривалості періоду ефективної експлуатації. Стандартне гальмо у випускній системі двигуна дозволяє підвищити ефективність гальмівної системи, яка приводиться в дію педаллю гальма або рульовою колонкою.
Type
Performance
Torque
GR184
184 kW / 250 hp / 1,900-2,500 rpm
950 Nm / 1,200-1,700 rpm
GR210
210 kW / 286 hp / 2,100-2,500 rpm
1,020 Nm / 1,200-1,800 rpm
Матеріали для завантаження
Коробки передач
Коробки передач
Двигуни PACCAR FR і GR, що встановлюються на автомобілі LF, в стандартній комплектації оснащені механічною 6-ступінчастою коробкою передач. 9-ступінчаста механічна коробка передач доступна для найбільш потужних двигунів зі збільшеним крутним моментом. Крім того, двигуни можна обладнати 6-ступінчастою коробкою передач AS Tronic. Великий вибір МОМ дозволяє значно розширити можливості застосування нового LF.